მასწავლებლები: ლონდა ნარსავიძე, ირმა ლიპარტელიანი
კლასი:
VI
საგნები: 1.მუსიკა;
2. ქართული ენა და ლიტერატურა.
თემა: ,,სამშობლო
გასახარელი“(ტექსტი-მორის ფოცხიშვილი და მუსიკა-
გურამ ბზვანელისა)
მიზანი (მუსიკა):
მოსწავლეები ეჩვევიან სწორად სიმღერას მარტო და
სხვებთან ერთად. გამოუმუშავდებთ
სმენა. ისმენენ მუსიკას
და მღერიან თვითონ,
დამოუკიდებლად
მიზანი(ქართული): მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით გამოწვეული
განწყობილებსა და შთაბეჭდილებების გადმოცემის
უნარი.
გაკვეთილის მსვლელობა:1. კითხვა-პასუხი---(5წთ)
2. ჯგუფი მოამზადებს ტექსტს
პრეზენტაციისთვის./ თავიდან ინტონაციური
კითხვით, შემდეგ სიმღერით/(10 წთ)
3. პრეზენტაცია (25 წთ)
4. თვითშეფასება.(5წთ)
რესურსები: მუსიკის სახელმძღვანელო
შედეგი: მოსწავლეებმა
წაიკითხეს დაკვირვებით ტექსტი, შეარჩიეს ის
ადგილები, რომლებშიც განწყობა-ემოციები მეტად გამოიკვეთა და
ეს წარმოადგინეს კლასის წინაშე, როგორც
მხატვრული კითხვით,
ისე სიმღერით.
შეფასება:რუბრიკით( დაკვირვებით)
1.
ტექსტი წაიკითხეს გამართულად,
შესაბამისი ინტონაცით და ასევე მუსიკალურად გააფორმეს-იმღერეს.
2.
ტექსთი, შესაძლებლობის
ფარგლებში, წაიკითხეს გამართულად, და გააფორმეს მუსიკალურად.
3.
წაიკითხეს, მაგრამ არც
ისე გამართულად, ინტონაციაც ვერ იყო სწორად შერჩეული და მუსიკალურადაც იყო დარღვევები.
4.თვითშეფასება:
მოსწავლეთა უმრავლესობა ჩართული იყო საგაკვეთილო პროცესში,მათ
შეუძლიათ მხატვრული ტექსტის ესთეტიური შეფასება, მაგრამ პრობლემად რჩება რამდენიმე
მოსწავლის მიერენობრივი ბარიერის დაძლევა ( კლასი მრავალეროვანია)
გაკვეთილის ჩატარების
რიცხვი:17 მარტი, 2014 წელი
Комментариев нет:
Отправить комментарий