,,ჩემი საყვარელი წიგნი“
პროექტის მიზანი----წიგნისადმი ინტერესის გაზრდა. მოსწავლეები წაკითხული ტექსტებიდან წარმოადგენენ აუდიტორიის წინაშე იმ დეტალებს, რომელთა მეშვეობითაც დააინტერესებენ პოტენციურ მკითხველს.მსჯელობენ იმ განწყობაზე, რაც მათ გაუჩნდათ წიგნის წაკითხვის დროს და შეეცდებიან, გადასდონ მსმენელს მათი ემოციები.
სამიზნე ჯგუფები---X კლასი /22 მოსწავლე/
VIII კლასი / 28 მოსწავლე/
პროექტის აღწერა და განხორციელების გზები --1.-პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები დასაწყისში ინდივიდუალურად შეარჩევენ მათთვის საინტერესო წიგნს,
2. თითოეული მათგანი წარადგენს უკვე შერჩეულ წიგნს ჯგუფის წინაშე.
3 ჯგუფში თანამშრომლობის შედეგად შეარჩევენ ერთ წიგნს, რომელსაც ყველა წევრი წაიკითხავს.
4 პრეზენტაციის დღეს ყველა ჯგუფი შეეცდება საინტერესოდ და ორიგინალურად წარადგინოს წიგნი აუდიტორიის წინაშე.
5. პრეზენტაციის შემდეგ თითოეული ჯგუფი უპასუხებს აუდიტორიის მიერ დასმულ კითხვებს.
6 ბოლოს აუდიტორია შეაჯამებს პრეზენტაციას და დაასახელებს იმ წიგნებს, რომელთა წაკითხვის სურვილი გაუჩნდათ.
შეფასება-----დაკვირვებით /რუბრიკით/
თვითშეფასება
პროექტმა მოლოდინს გადააჭრბა. საკმაოდ მომზადებულნი იყვნენ ბავშვები. წიგნებიც არჩევანიც მრავალფეროვანი იყო. ყველაზე საინტერესო იყო ბოლოს კითხვა-პასუხი. პრეზენტაცია ორივე კლასის ერთად მიმდინარეობდა და თითქოს ორ კლასს შორის სააზროვნო ხიდი გაიდო. მეაათეკლასელებმა მერვეკლასელებს მაგალითი მისცეს თავისუფალი პრეზენტაციის.რამდენიმე მოსწავლეს კვლავ უჭირს აუდიტორიის წინაშე გამოსვლა, რაც აუცილებლად დაიძლევა
პროექტის ხელმძღვანელი: ლონდა ნარსავიძე
მაისი. 2014 წელი.
პროექტის მიზანი----წიგნისადმი ინტერესის გაზრდა. მოსწავლეები წაკითხული ტექსტებიდან წარმოადგენენ აუდიტორიის წინაშე იმ დეტალებს, რომელთა მეშვეობითაც დააინტერესებენ პოტენციურ მკითხველს.მსჯელობენ იმ განწყობაზე, რაც მათ გაუჩნდათ წიგნის წაკითხვის დროს და შეეცდებიან, გადასდონ მსმენელს მათი ემოციები.
სამიზნე ჯგუფები---X კლასი /22 მოსწავლე/
VIII კლასი / 28 მოსწავლე/
პროექტის აღწერა და განხორციელების გზები --1.-პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები დასაწყისში ინდივიდუალურად შეარჩევენ მათთვის საინტერესო წიგნს,
2. თითოეული მათგანი წარადგენს უკვე შერჩეულ წიგნს ჯგუფის წინაშე.
3 ჯგუფში თანამშრომლობის შედეგად შეარჩევენ ერთ წიგნს, რომელსაც ყველა წევრი წაიკითხავს.
4 პრეზენტაციის დღეს ყველა ჯგუფი შეეცდება საინტერესოდ და ორიგინალურად წარადგინოს წიგნი აუდიტორიის წინაშე.
5. პრეზენტაციის შემდეგ თითოეული ჯგუფი უპასუხებს აუდიტორიის მიერ დასმულ კითხვებს.
6 ბოლოს აუდიტორია შეაჯამებს პრეზენტაციას და დაასახელებს იმ წიგნებს, რომელთა წაკითხვის სურვილი გაუჩნდათ.
შეფასება-----დაკვირვებით /რუბრიკით/
თვითშეფასება
პროექტმა მოლოდინს გადააჭრბა. საკმაოდ მომზადებულნი იყვნენ ბავშვები. წიგნებიც არჩევანიც მრავალფეროვანი იყო. ყველაზე საინტერესო იყო ბოლოს კითხვა-პასუხი. პრეზენტაცია ორივე კლასის ერთად მიმდინარეობდა და თითქოს ორ კლასს შორის სააზროვნო ხიდი გაიდო. მეაათეკლასელებმა მერვეკლასელებს მაგალითი მისცეს თავისუფალი პრეზენტაციის.რამდენიმე მოსწავლეს კვლავ უჭირს აუდიტორიის წინაშე გამოსვლა, რაც აუცილებლად დაიძლევა
პროექტის ხელმძღვანელი: ლონდა ნარსავიძე
მაისი. 2014 წელი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий